مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره
پانته آپانته آ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

مانی و پانی نینی های ما

دختر عزیزم روزت مبارک

1392/6/15 15:00
85 بازدید
اشتراک گذاری
سلام دختر نازم.

 

عزیز دلم فردا روز دختره.امسال اولین سالیه که روز دختر داره میرسه و منو بابایی یه دختر کوچولو داریم که روزشو بهش تبریک بگیم.

فرشته کوچولوی من،روزتو بهت تبریک میگم عروسکم.

هر چند که هنوز تو بغلم نگرفتمت.ولی برای منو بابایی خیلی عزیزی.خیلی دلم میخواد که این چند هفته ی باقیمونده زودتر بگذره و تو رو تو بغلم بگیرم و لمست کنم.ببوسمت.

نمیدونم چرا،ولی دو سه روزیه که حس میکنم تو،توی شکم مامانی خیلی راحت نیستی.

خیلی نگرانتم عزیزم.احساس میکنم که خوب نمیتونی جا به جا شی و حرکت کنی.شاید به خاطر کم بودن مایع آمنیوتیکمه.دیشب همش با نگرانی خوابیدم.و همش تا خوابم برد صلوات فرستادم و دعا کردم که تو خوب باشی عروسک من.

چند روزی میشه که خیلی احساس سنگینی میکنم و نمیدونم اگه خاله جون اینجا نبود چه جوری میتونستم به کارام برسم.همین الانم که دارم اینارو مینویسم داره روی تراس به مانی غذا میده.(ماکارونی)

دایی منصورم قراره بیاد خونمون.یه کمی کارش طول کشیده.

خیلی از کارای خونه تکونی رو با خاله انجام دادیم.البته خیلی کار زیادی نداشتیم ولی به مناسبت متولد شدن تو دوست دارم که خونمون تمیز باشه و برق بزنه.تا یکی دو روز دیگه هم ایشالا پرده ی اتاقتونو میارن نصب میکنن.

باید زودتر آماده میشد.ولی چون برای آشپزخونه هم سفارش دادیم قرار شد یه دفعه هر دو رو با هم بیارن.

عزیز دلم خییلی دوست دارم.فقط از خدا میخوام که صحیح و سالم باشی و مشکلی نداشته باشی عزیزم.

الانم داری حسابی تکون میخوری گل نازم.میپرستمت فرشته ی قشنگم.

اولین روزتو بازم بهت تبریک میگم دختر نازنینم.

 

 

[ جمعه پانزدهم شهریور ۱۳۹۲ ] [ 15:0 ] [ مامان شکوه ]

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)