مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه سن داره
پانته آپانته آ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

مانی و پانی نینی های ما

سلام به همه از دنیای نینی وبلاگ!

1394/3/26 20:06
362 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای ماهم سلام.

خوبین؟خوشین؟

همونطور که تو پست ثابتم نوشتم،بلاگفا مشکل داره و من تصمیم گرفتم که اینجا ادامه بدم.

خیییلی عکس دارم از بچه ها که فرصت نشده بود تو بلاگفا بذارمشون بعدم که بلاگفا اینجوری شد،دیگه نتونستم آپ کنم.

تو این پست فقط عکسارو میذارم و خاطرات بچه ها رو انشالا تو پستای بعدی ثبت میکنم.

 

AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان

AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان

AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان

AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان

آدرینا،عزیز عمه

AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان

عکسای سیزده بدر

AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان

AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان

AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان

AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان

مانی و پرهام که دقیقا یک سال باهم اختلاف سنی دارن :-) 

AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان

سبزه ی من

AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان

و سبزه های مامان فردوس :-) 

AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان

بچه ها تو راه برگشت بعد از پایان تعطیلات!

AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان

AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان

AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان
پانی کوچولو که مشغول زدن هندزفری بابا به گوششه :-) 
AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان

ترافیک جاده ای!که البته خییلی طولانی تر از این چیزی بود که تو عکس مشخصه.کلی هم زمان برد تا بتونیم حرکت کنیم!

AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان

و اما عکسای مربوط به مراسم مکه ی عمه جون بچه ها همراه خوانواده ش!

از راست:پرهام نوه ی عمه ی بزرگ بچه ها،مانی گلی ، یکتا و پارسا نوه های عموی بزرگ بچه ها. 

AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان

AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان

عکسای مربوط به استقبال از عمه جون.

یکتا،پرهام و مانی 

AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان

مانی گلی ما از وقتی که سریال میکاییل پخش شد،عاااااشق پلیس و پلیس بازی شد!

چندتا تفنگ و دستبند فلزی پلیس و بی سیم و ست عروسکای سرباز و لوازم جانبیشون رو براش خریدیم.

و مامان فردوس هم همون موقع اومد خونمون و دوتا ماشین پلیس برای مانی خرید.بعدا اگه شد از پلیس  بازیاش عکس میذارم.

تا قبل از این هم علاقه داشت.ولی نه به این شدت.تا جایی که من قسمت آخر سریال رو براش ضبط کردم! چشمک

تو عکس پایین هم،کلاه پلیسی پسر عمه ش رو سرش کرده!

AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان

دوستای عزیزم،عکسای این پست زیاد شد.بقیه  رو تو پستای بعدی ثبت میکنم :-) 

پ ن:الان دو هفته هست که اومدیم منزل مامان فردوس مسافرت.

از این سفرمون هم کلی عکس داریم که بعدا ثبتشون میکنم.

آخر بهمن ماه هم رفتیم همدان و چندتا از عکسای بچه ها رو آماده کردم که تو یه پست بذارمشون!

دوستون دارم عزیزای دلم.

امیدوارم تو نینی وبلاگ به خوبی بتونیم ادامه بدیم و خاطرات خیییلی خوبی رو ازتون ثبت کنیم.

 

 
پسندها (5)

نظرات (9)

مامان
1 تیر 94 12:06
سلام عزیز دلم.خوش اومدی به نی نی وبلاگ.کار ما رو راحت تر کردی. جان چه عکسای خوشگلی از جوجه ها گذاشتی.ببوسشون شکوفه مهربونمممم
شکوفه،مامان مانی و پانی
پاسخ
سلاااام راحیل عزیزم. ممنووون دوست خوبم. دیگه واقعا کلافه شده بودم از دست بلاگفا !! چشماتون خوشگله خاله جون:-) امیر حسین عزیزمو محکم ببوس
مامان مرسانا
21 تیر 94 13:31
خانم گل به نی نی وبلاگ خوش اومدی
شکوفه،مامان مانی و پانی
پاسخ
مرسییییی عزیزم. خوشحالم که اینجا هم رد پات رو میبینم دوست خوبم. مرسا و محمد رو ببوس.
الهه مامان مبین
28 تیر 94 19:20
سلام عزیزم . چه کار خوبی کردی ... خیلی خوشحال شدم که به نی نی وبلاگ پیوستی ... بووووووووووووووووووووووووووووووس
شکوفه،مامان مانی و پانی
پاسخ
سلاااااام الهه ی عزیزم. لطف داری دوست خوبم. میبوسمتوووووووون
الهه مامان مبین
28 تیر 94 19:23
خصوصی بیا عزیزم
شکوفه،مامان مانی و پانی
پاسخ
مرسییییی بابت خصوصی
مامان ماني جون
12 مرداد 94 14:38
سلام دوستم پستما بخونی متوجه میشی تو چه وضعیتیم حتما سر فرصت میام پیشت. رمزو خصوصی ببین ببوس فرشته هاتو
شکوفه،مامان مانی و پانی
پاسخ
سلام به روی ماهت عزیزم. مرسی بابت رمز. الان میام میخونم.
مامان ماني جون
15 مرداد 94 19:22
وای ماشاالله چقد بزرگ شدن فسقلی ها عزیزم ببوسشون خدا کنه هر چی صلاحه پیش بیاد موفق باشید شکوفه جون
شکوفه،مامان مانی و پانی
پاسخ
مرسی از محبتت سعیده جون. مانی جونمو ببوسسسس
مامان ماني جون
26 مرداد 94 11:46
الهی به سلامتی حالا کجای کرج ? موفق باشی دوستم
شکوفه،مامان مانی و پانی
پاسخ
سلامت باشی عزیزم. الان میام وبت
محدثه، مامان ارسطو
1 مهر 94 16:49
سلام شکووووووووه جووووووووووووووووووووونم. وای چه عکسایی خداییش ذوق کردم. ماشالا چقدر بزرگ شدن بچه ها. دلم براتئن تنگ شده بود ادرس جدیدمون رو برات گذاشتم
شکوفه،مامان مانی و پانی
پاسخ
سلام عزیزم. مرسی از مهربونیت. پس شما هم با بلاگفا قهر کردین
رومینا
5 آبان 94 16:43
سلااااااااااام شکوفه عزیزم خوبی ؟ خیلی دلم برات تنگ شده بود ادرس وبلاگت رو الان تو پست قبلی پیدا کردم . قربون این خوشگلا بشم که هزار ماشاللله بزرگ شدن . خیلیییییییییییییییییییی دوستون دارم
شکوفه،مامان مانی و پانی
پاسخ
رومینای عزیزم ممنونم. منم دوستون دارم