مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه سن داره
پانته آپانته آ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

مانی و پانی نینی های ما

اولین پست وبلاگ نینی های ناز من

1393/2/24 18:06
384 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.

این اولین پست این وبلاگ نینی های منه.

یه وبلاگ دیگه هم دارن که تو بلاگفاست.دو سه روزیه که بلاگفا بازی دراورده.منم حسابی قاطی کردم و تصمیم گرفتم که یه نینی وبلاگ براشون ثبت کنم.

از نینی هام بگم.

یه پسر ناز دارم که دو سال و نیمه هست و یه دختر کوچولو هم دارم که به خواست خدا حدودا 20 مهر به دنیا میاد.

خلاصه اینکه همه ی زندگی من این دوتا نینی هستن.

پسرم که عشق منه.میدونم که دختر کوچولوم هم وقتی به دنیا بیاد عاشقش میشم.

البته همین الانم واقعا دوسش دارم و عاشقشم.ولی خوب الان کجا و وقتی که تو بغلم بگیرمش کجا.

اسم پسرم مانی هست. ولی تا این لحظه هنوز برای دخترم اسم انتخاب نکردم.خیییلللی سخته.

دلم میخواد که یه اسم قشنگ و ایرانی انتخاب کنم.

همسرم امیر هم که تکیه گاهمونه و عشق اول زندگیم.میپرستمش.

از خدا بابت فرشته های زندگیم، همسرم پسرم و دخترم ممنونم.

این عکس بابا امیر و مانیه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)