مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه سن داره
پانته آپانته آ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

مانی و پانی نینی های ما

اولین ماهگرد تولد پانته آی نازنینم

1392/8/29 18:24
313 بازدید
اشتراک گذاری
سلام دختر عزیزم.امروز دقیقا یک هفته از اولین ماهگرد تولدت میگذره.هفته ی پیش 22 آبان روز تاسوعا بود و مامان فردوس نذری داشت.مهمونم زیاد داشتیم و نشد که همون روز بیام و اولین ماهگرد به دنیا اومدنتو جشن بگیرم.

 

نازنینم خدای بزرگ رو به اندازه ی همه ی عظمتش شکر میکنم به خاطر داشتنت.به خاطر وجودت.

میخوام بدونی که دیوونه وار دوست دارم و میپرستمت عروسکم.

الان که دارم این پست رو تایپ میکنم تو،توی بغلم هستی و من با نگاه کردن به تو،هر لحظه بیشتر به عظمت خدای مهربون پی میبرم.

و میفهمم که تو و مانی قشنگترین و بهترین بخش زندگی من و بابا امیر هستین.که با تموم دنیا عوضتون نمیکنیم.

تمام این جملات حتی اگه خاص نباشن و خیلی عامیانه به نظر بیان،از قلبم بیرون میان و با عشق مینویسم.

عشق به تو،به مانی و به بابای مهربونتون،امیر عزیزم.

میخوام بدونین که وجودم به وجودتون بسته ست و میپرستمتون.

کسی که عاشقانه دوستون داره(شکوفه)

 

 

[ چهارشنبه بیست و نهم آبان ۱۳۹۲ ] [ 18:24 ] [ مامان شکوه ]

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)